torsdag 18 februari 2010

Fortfarande sjuka !

Ännu en dag till ända, och jag börjar väl bli lite bättre.
Lovisa hade i dag 38.6 med alvedon i kroppen, vilket ledde till en tur på lassa i dag också.
Ingen crp så vi fick åka hem.
Nog är jag glad att jag har en snäll såger (Johan ) som har lånat ut sin bil åt mig.
Bara i veckan har vi varit på lassa alla dagar hittils, det skulle varit jobbigt att lösa utan bil.
Så TACKAR SÅ MYCKET JOHAN !!!
Sitter just nu och väntar på att klockan ska bli 21.15 så jag får åka och hämta Maja från fritidsgården.
Är ordentligt trött.
Eftersom det är 4 av 5 som är sjuka så får man som mamma inte vila trots att jag är sjukast...
Mat vill alla ha i alla fall.
Nej, nu tar vi nya tag i morgon och hoppas att vi alla är bättre.
Sov gott alla!

1 kommentar:

  1. Det är ju SJÄLVKLART att DU ska ha bilen.
    Det är bara tuta och köra. Jag är bara glad att kunna hjälpa till/Johan

    SvaraRadera