tisdag 15 februari 2011

Fortsätter med virkning.

Äntligen klart !
 Då var det bara att sy kuddfodral av den här.
Kan inte ljuga och säga annat än att jag blev mer virksugen.
Så nu har jag satt igång med ett överkast till stugan.
Gör det i samma färger som  kudden.
I morse hade vi -29 ute och då vill man bara stanna inne, eller hur?
Har börjat med en ny med. idag eftersom jag fick utslag av den förra.
Tur att jag äter kortison än.

Lovisa fick stanna hemma i dag eftersom det blir så svårt för henne att andas i den kalla luften.
Hoppas det ger sig snabbt, om än jag tror det är lovat att det ska hålla i sig ett tag.
Nej, nu ska jag fortsätta med mitt pyssel.
Kram Åsa

1 kommentar:

  1. Grattis på din dag, hoppas alla hjälper till och passar upp så du får slippa det lite ialla fall. Kramar. Camilla och Dennis.

    SvaraRadera