söndag 13 februari 2011

Söndag i viloläge

 Söndag och jag känner mig lite hängig.
Har legat i soffan och vilat hela dagen.
I går hade vi middag med Åströms här hemma, alltid lika trevligt.
Jag och Åsa har ju börjat virka en kudde, som vi sett i en blogg, detta är min som snart är klar.
Åsa gör sin i rosa färger.
Det har faktiskt varit ganska så rogivande att sitta och virka, så jag har bestämt mig för att virka mormors rutor och göra ett överkast till stugan.
Vad tror ni om det?

-16 grader, men solen skiner.
Vi hade tänkt ta oss en tur till stugan, men vi beslöt oss för att vänta tills det är lite varmare.
När jag sitter och tittar på alla andras bloggar, ser jag att det är fler som vill ha vår....
Nu är jag less på snö och kyla, jag vill ha grönt och soligt.

Kram Åsa

2 kommentarer:

  1. Den blir kanon-super-snygg. Vad du är duktig! Kram Camilla

    SvaraRadera
  2. Grymt snygg. Den gillar jag skarpt! Hälsa familjen! Kram

    SvaraRadera