torsdag 24 februari 2011

Smyg kik....

 Hejsan! bjuder här på ett litet smakprov av mitt nu varande handarbete. Som ni ser så blev det rosa också.
Sedan har jag tagit in "lill" soffan från altan, så den står nu i köket.
Ja, alla som känner oss, vet ju hur STOOORT kök vi har (sarkastisk),
Så en soffa rymdes gott och väl.

I går var jag med Lovisa på lassa, för det vanliga droppet. Och det gick bra.
I dag har jag varit på Ögon, så nu väntar jag på vad doktorn ska säga.
Behöver nya glasögon, men får inte beställa några ännu.

Sen måste jag bara säga hår, hår, hår...
Hundarna löser ofantligt nu, hinner bara dammsuga av, så är det lika hårigt igen.
Nackdelen med dom fyrbenta.
Nej, nu ska jag ta fram dammsugarn och se om det försvinner lite. Tur man har centraldammsugare.

Kram Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar