söndag 6 februari 2011

Städ dag.

Denna skylt har jag gjort till min svåger och svägerska i Piteå, tycker den passar hos dom.
I går var vi där och firade Johan som fyllt 40 år.
Tyvärr blev det ett hastigt avslut för mig, för Lovisa och Maja mådde inte bra.
När jag kom hem var farmor där, för Lovisa hade spytt.
Kollade febern och då hade hon 39,9 grader.
Det blev några fler "kalvningar" för Lovisa, och i dag har hon varit degig hela dagen.
Själv har jag varit duktig och vikt ALL tvätt, tvättat hur många maskiner som helst.
Nya gardiner har åkt upp i sovrummet och jag har städat hela dagen.

För Maja blev det ingenting, så hon är och spelar bowling match nu.
Är så sugen på att sy, men jag ska städa klart först.
Hoppas jag kan ta lite kort på min nya syhörna i morgon, men vi får inte batteriet att laddas, trots att vi köpt ny laddare.
Får se om det måste inhandlas ett nytt batteri också.

Ha nu en fortsatt trevlig söndags kväll.
Kram Åsa


1 kommentar:

  1. Jag tror det är batteriet. Det är ju som sagt ett antal år och har används flitigt av MOI!

    SvaraRadera