torsdag 3 februari 2011

Pyssel

 Hejsan!
Ja, nu har jag målat tallrikshyllan och satt upp den.
 Laddaren till systemkameran är trasig, så det fick bli digitalkameran.
Den tar ju naturligtvis inte lika fina bilder, men det får duga.
 Här stod ju skrivbordet förut, men som sagt, så tog jag ner byrån, så nu rymmer jag lite mer i skåp och lådor.
 Har också bytt ut bordet, till allas förtvivlan.
Men man behöver väl inte hålla fötterna på bordet, eller?
Rummet blev i alla fall större.
Sist men inte minst....
Saknar dej, och dina tokiga påhitt.
Kram  gumman!
Nu väntar kalas hos svägerskan
Hej då !

2 kommentarer:

  1. Du är alltid så kvick men visst är det väl torsdag för dig med idag ;-)Kram Åsa Å

    SvaraRadera
  2. Tack för alla UNDERBARA presenter, jag har avnjutit en av dina presenter när jag tittade på antikrundan. Jag njöööt....
    Så fint du har gjort det. Bordet passar jättebra. Hyllan helt ljuvlig. Älskar ER. Kram Kicki. Tack för trevligt sällskap till lunch!!! SOV GOTT

    SvaraRadera