söndag 20 februari 2011

lite mer...

 Tänkte bjuda på lite mera presenter.
Denna tavla fick jag av Mina med bilderna i, så den åkte upp i hallen.
 Här är 2 presenter, kuvertet är från Åströms och det innehöll en Hotellvistelse i Umeå om några helger.
Där av shoppingpengarna av Micke.
Boken fick jag av Åsa och Johan, som kom på besök i dag.
 Dom fina sockerströarna fick jag av Maja och Lovisa.
En ska få bo i stugan.
Sen har jag köpt ett koppställ, som jag också ska ha i stugan, men just nu njuter jag av det här hemma.
Möblerade om lite i köket då vi skulle bjuda Åsa och Johan på mat, kanske får det vara kvar så???
Inte så snyggt med lampan ,eftersom den blev för hög.
Men jag låter den vara tills jag bestämt mig.

1 kommentar:

  1. Tack för den goda maten du gjorde och go fikat:) Även massagestolen gjorde underverk för min rygg. Kram till er alla från oss:)

    SvaraRadera