måndag 16 augusti 2010

1:a skoldagen.

I dag har Lovisa börjat skolan.
Hon har längtat så.
Vet inte om jag visat den här.
Den har jag i alla fall byggt ute i stugan.


Lite mer alster som jag gjort, och den här är ute på Tradera nu.



Sist men inte minst, ett större hjärta, som också är ute till försäljning på Tradera.
För intreserade, så sök på koppfnatt.
Annars, så har jag haft en hemsk huvudvärk hela dagen, + att mitt ena öga har spökat igen.
Skjutsade Lovisa till skolan och medans hon var där, strosade jag runt på affärer.
Några kuddar på rea hos rusta, inte några speciella, men jag har köpt ett tyg, så jag ska nog sy om kuddfodralen.
Sen blev det läkarbesök på barnkliniken.
Nu ska jag sova, hoppas jag, för i natt sovde jag inte mycket pga mitt värkande ben.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar