onsdag 11 augusti 2010

kunde inte.....

Kunde inte motstå dessa bokstäver.
Hur ofta hittar man alla bokstäver man behöver???
Dessutom bara 12 kr st , tyckte jag var billigt.
Dom här ska få stå ovanför våra sängar i stugan när den är färdig.

Nej, nu måste jag skynda mig, för gubben kommer snart och då ska vi på Nolia.

Hoppas jag hittar något att shoppa där.

(Skulle tro att det kommer att följa med nånting hem)

Återstår att se...

Jag tar i alla fall lillkameran med om utifall att....

Kram!


2 kommentarer:

  1. Så fint med namnen så där...vill oxå ha!!!!
    Tack för titten alltid lika trevligt, vilken snygg kläning tunika du hade fyndat. Den kommer pryda dig nu i flera år:) KRAM

    SvaraRadera
  2. Sicken tur att alla bokstäver fanns.Jag hittade inget på Nolia men jag hängde upp och ner i en yogagunga och lyssnade på Malin Berghagen.Det var jätte bra.Vad kul med en piteblogg till för visst bor du i Pite?

    SvaraRadera