söndag 22 augusti 2010


Får jag presentera Mikko.
Detta är nu Lovisas blivande hund...
Han är bara hur söt som helst.
En korthårig chihuahua, som är leveransklar om 3 veckor.
Nu tycker kanske ni att vi blivit tokiga? men egentligen när vi köpte hund första gången, var det för att lovisa skulle ha nånting att göra, men en setter är ALLDELES för stor och stark för henne.
Så nu tänkte vi att nu är det dags, för annars händer det inte speciellt mycket för Lovisa.
Så istället för en resa, som hon inte kan göra, så kommer hon nu att köpa sig en egen hund.
Det finns verkligen ingen jag unnar en liten hund mer en denna kämpar tjej.
Nu väntar kalas, hos min bror Jens.
Tjingeling!

5 kommentarer:

  1. SÅ KLOKA NI ÄR... JAG HÅLLER MED. SKA NÅGON HA EN HUND SÅ ÄR DET LOVISA. STORT GRATTIS. KRAM KICKI

    SvaraRadera
  2. Men så söt man kan vara. Mikko kommer få Världens bästa Matte. Hoppas allt är bara med er i Skellefteå. Kram

    SvaraRadera
  3. Det är hon väl värd/Åsa Å

    SvaraRadera
  4. Oj vilken näpen rackare! Jag är övertygad om att hundar får alla att må bättre, de är sådana glädjespridare och älskar en villkorslöst!
    Hoppas att ni gjorde några fynd på auktionen!

    SvaraRadera
  5. OJOJOJ vilken goding. Ser fram mot att träffa underverket och Lycka till Lovisa. Kramar från oss på tuböle.

    SvaraRadera