tisdag 24 augusti 2010

Vilken dammråtta....

Fånga dagen...
Ja, det kan man väl säga att jag gjort.
Har torkat fönstrerna i 2 rum, möblerat om = bytt rum tv rummet/ matsalsdelen.
Jag gjorde mig en Data hörna också.
Ska visa, men nu när jag köpt minneskort till alla kameror, då tog batteriet slut, och laddarn är i stugan.
Men jag måste bara säga att det var en STOR råtta jag hittade under soffan.
Har man 2 hundar, och är 5 personer, som nästan alltid vistas i rummet, är det nog inte så konstigt att det smygit sig nån dammråtta under soffan.
I morgon börjar fågeljakten, så då far Mikael och jagar med hundarna.
UNDERBART!
Inga hundar som ska rastas och passas.

Lovisa har bestämt med farmor att vi ska och handla en massa till hennes hund.

Nej, nu ska jag åka till min svägerska och plocka lite vinbär.

Tjingeling!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar