fredag 20 augusti 2010

Vackra ord...

Ted Gärdestads fina visa...

Vi har just nu bara ett minnes kort som flyttas mellan 3 kameror, och det är alltid någon annan som behöver kameran.

Det är dags att åka in till stan idag för att inhandla ett EGET kort.

Annars, så var jag och 6 andra "gamla " klasskamrater från grundskolan ut och åt middag tillsammans i går kväll.

Man har mycket att prata om när man inte har träffats på många år.

Men trevligt värre var det, och vi ska göra om det igen.

Lovisa har efter i dag varit på skolan 4 dagar i veckan, hoppas verkligen hon får vara pigg ett tag nu.

Visserligen går hon bara 2 lektioner per dag, men det är tillräckligt för henne.

Själv har jag pysslat lite och städat då hon varit iväg.

Nej, nu ska jag klä på mig och göra nån nytta.

Tjingeling!


2 kommentarer:

  1. Så fint skriver! Jag har varit på mio i dag och där fanns det så mycket fint. Hittade ett par snygga kaffekoppar som jag ångrade att jag inte köpte , så det blir nog en sväng förbi där i morgon och inhandla några kaffekoppar. Ha det så bra och hälsa familjen...KRAM

    SvaraRadera
  2. Vilka fina grejer du gör. Jag har mer och mer börjat fastna för den lantliga stilen. Vi har precis byggt en stor inglasad altan som jag tänkte inreda lite lantligt, har börjat så smått. Jag kanske får köpa nån skylt av dig när vi kommer till pyntet. Hoppas ni har det bra. Har följt er ett tag här på bloggen fast jag tror aldrig jag kommenterat förr.

    Kramar från Sjulnäs

    SvaraRadera