måndag 23 augusti 2010

nya ljuslyktor.

Mina nya ljuslycktor.
Visst är dom fina ?


Ser ni att det är elektriska ljus?


Kan man inte ha levande ljus hemma, finns det faktiskt ett mycket fint blockljus på buketten.
Ett vax ljus är det.
Var i dag och hälsade på mina arbetskamrater, och när jag var på väg till bussen för att åka hem, ringde min kompis Å och undrade om jag ville följa och handla på solbacken, och det ville jag.
Vi åkte först förbi min favoritbutik Bibo och där fanns dessa.
Naturligtvis måste ju jag som inte kan ha levande ljus hemma pga syrgasen, ha dessa.
Micke är i stugan och bygger.
Glömde förresten berätta att våran brorsa sprang bort igår, i 5 timmar var han och sprang i skogen innan vi hittade honom.
nej nu ska jag pyssla en stund innan sängen kallar.
Ska vara hos doktorn i morgonbitti 08.15...
Sov gott !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar