torsdag 26 augusti 2010

pyssel.....

Hejsan!
Detta ska bli ett brick bord att användas när ex. någon fyller år.
Här är det inte färdigt, men jag och kameran vill inte riktigt idag.
Har tagit en massa foton, och skulle lägga in, men dom hade FEL format eller vad det heter.
I dag har jag varit SJÄLV i ca 2 timmar, och det är inte ofta, så jag passade på att sy ett nytt kuddfodral i rosa till soffan + en lampskärm i samma tyg till den nya lampan som jag köpte i går.
Ska visa när jag tagit kort med den vanliga kameran.
I morgon väntas tandläkaren...
Vet att jag måste rotfylla så det blir inget trevligt besök.
Inte för plånboken heller.
Nej nu väntar alla andra bloggare på mej, så vi hörs en annan dag.
Tjingeling!

1 kommentar:

  1. Verkligen fint du gör!!Såg hos grannen det hon hade fått i present,jättefin!
    Kika gärna in på min blogg,Trevlig Helg önskar Ulrika.
    www.norrskensnjutning.se

    SvaraRadera