fredag 7 maj 2010

Besök!

I dag har jag haft besök av en gammal vän, Marie.
Det var länge sedan vi sågs.
Hon hade med sig denna hängampel men blomma i.
Visst var det gulligt !

Sen har vi haft moster Anneli och mormor och morfar på besök.
Provade ett nytt recept, som dom fick smaka.
Det var en form av kladdkaka med kräm av philadelfiaost, smör, kakao och florsocker på.
Sen hade jag rivit grovt blockchocklad på och hade grädde till.
Det blev en hit !

Sen var jag så slut efter alla besök, så jag har bara legat i soffan efter maten...

Nej, nu är det visst hockey, så mannen torde inte sakna mig om jag sitter vid datorn och kikar in hos er andra.

Ha en trevlig helg !


4 kommentarer:

  1. Jag håller med att tyvärr träffar man sina kära släktingar som bor långt bort för sällan. Roligt att ni haft trevligt. Gör som du sitter vid datorn medan Micke ser hockey. Ha det bra vi hörs. Kramar Camilla

    SvaraRadera
  2. Så fina blommor!!! häftig faster du har;) Kram

    SvaraRadera
  3. Så söt ampel! Och vilken söt moster!!!
    Önskar dej också en trevlig helg! Jag tror det blir en sväng till Ursvikens trädgård för min del annars hemmapyssel. Och jag tar gääärna en repris på Lilla Marie:) Kan kolla mitt schema o komma med förslag. Nu på onsdag skulle det gå men visst var det onsdagar som passade minst bra för dej?!
    Ha en mysig helg!! Kram Cilla

    SvaraRadera
  4. Vilken fin blomma du fick av Marie! Jag gillar din moster, så söt hon är! Vi ses Kram Kicki

    SvaraRadera