torsdag 13 maj 2010

Stugdag.

Ser ni!
Mikael och Mikael K har börjat isolera.
Detta är köket.

Maine och hennes man kom på besök.
Här är vi i gamm stugan för att dricka lite kaffe.
Mikael reglade för loftet över köket förra helgen då jag låg sjuk.
Vilken härlig dag det varit, känner att jag verkligen fått lusten tillbaka.
Städade gammelstugan och satte igång kyl och frys, så nu är det bara att börja fylla dom.
Passade på att städa ihop skräp/ bräder som låg lite överallt.
Tog fram ett bord, som jag ställde just utanför ingången till nya stugan, där kommer vi att kunna sitta i solen och fika.
Nej, nu ska jag ta en promenad med hundarna, för dom har varit hemma med flickorna hela dagen.
Tjingeling!


2 kommentarer:

  1. Så fint det kommer att bli, längtar tills vi får komma ut och titta i sommar:) Jag ser att du har stoppat upp Mys Liv och hem blogg på länkar, min underbara arbetskamrat. Både i går och i natt så jobbar vi i hop. Då blir det en hel del surr. Ha det kram

    SvaraRadera
  2. Vilken stuga!!!!! Kram och godnatt. Kicki

    SvaraRadera