måndag 17 maj 2010

Härliga söndagen !

Hejsan !
Hela Söndagen tillbringade vi i stugan med att isolera.
Den felvända dörren sitter där ingången till köket kommer att vara.
Här är mannen på loftet över köket och isolerar.


Det var en härlig Söndag med fint väder, så vi åt både lunch och middag ute.
Maja földe med och stod för mycket utav matlagningen.
I dag ska jag försöka att bara ta det lungt, för jag har ont i hela kroppen.
Lördagen målade jag om sovrummet och söndag blev det jobb i stugan, lite för mycket för min reumatiska kropp.
Men det är bara att vila i dag , sen är det nya tag i morgon.
Ops, kom på att vi ska till tippen med en full släp + till stugan med dammsugare+ hämta skräp där.
Ja, ja, vila får jag göra på förmiddan då...
Lovisa och Maja ska i dag byta rum.
Phhuuu...
Jobb,jobb,jobb.
Naturligtvis vill dom ju ändra på väggarna också, och mamman sa naturligtvis ok.
Så ev en sväng till stan för att kolla fondtapeter.
Ja, så vilar jag.
Kram


2 kommentarer:

  1. Ingen rast ingen ro, som det brukar vara. Tack för fikat igår. Ja du han ju med det också. Men försök lägga dig en "liten" stund. Kramar från mig. //Ca

    SvaraRadera
  2. Så fint det kommer bli. Du får stanna upp lite och tänka lite på dig själv oxå....du måste vara rädd om dig. Hälsa och Kram från ett soligt Öjebyn

    SvaraRadera