lördag 8 maj 2010

Lördag och sjuk !

Fy sjutton så jobbig hosta jag har fått.
Både jag och Lovisa är sjuka i dag, och vi som skulle äta surströmming i kväll...

Vi skulle åka till våra vänner Å och M i deras stuga och äta, men nu blir det bara Micke och Maja som åker dit.
Dom har åkt till våran stuga för att jobba lite grann först.

Ska försöka ta det lungt i dag, så går detta kanske över snabbt.

En tavla ska jag försöka göra klar, visar säkert senare i kväll.

Hoppas ni alla får en trevlig dag !
Kram!

3 kommentarer:

  1. Kan vi fara och köpa lite snask idag :P
    kram
    Lovisa ö

    SvaraRadera
  2. Krya på dig:) Min förkylning/hes som jag har haft snart 2 veckor verkar vara väldig seg...peppar peppar ta i träd...snart måste den ge sig. Kram och hälsa Lovan

    SvaraRadera
  3. Fy vad trist! Jag har peppar peppar hållit mej frisk i vår, håller tummarna att det håller i sej!
    O att missa surströmmingen, typiskt!
    Krya på er både du o Lovisa!
    Kram Cilla

    SvaraRadera