måndag 10 maj 2010

Måndag hela veckan...

Hmm...
Fortsättning följer...

Det fina nattduksbordet i från Göteborg ska nu få sej en makeover,
ÄNTLIGEN.
Tänk detta + ett till likadant köpte jag på en auktion i göteborg för flera år sedan, när vi var och hälsade på Kicki och Jonas medans dom bodde där.
Sen packade vi in dom i bilen + all packning, barnvagn och golfklubbor med väska.
Vi fyllde skåpen för att lyckas, men hem kom dom till slut.

Ja, vi är fortfarande förkylda, men för min del börjar jag vara less att inte göra något, så jag blev tvungen att börja med något.
Har varit ute och krattat lite, men man får ta det lungt och bara göra lite åt gången.
Nu ska jag städa undan lite.
Hejdå!

2 kommentarer:

  1. Imorgon ÅKER VI TILL FARMOR JAG HAR ASPINENT!!

    SvaraRadera
  2. Abstinens heter det gumman. Självklart tar vi en sväng dit.
    Mamma

    SvaraRadera