onsdag 5 maj 2010

kolla!

Kolla duken....

Den är ännu vackrare i verkligheten.
85-89 cm lagom stor.
Lyckades få den för 30 kr på tradera.
Nu har vi varit ute i skogen i 1 1/2 timme med hundarna, det är så härligt,
speciellt efter en hel dag på lassa.
I morgon ska jag på begravning.
Det är aldrig kul, men något man måste få göra för att gå vidare.
Det är min morfars fru som gått bort.
Mest troligt blir Lollo hemma också, för hon är inte pigg.
Nej nu ska jag sätta mig med en kopp te och se lite Tv.
Kram alla!

3 kommentarer:

  1. Vitt är vackert. Hoppas Lovisa är piggare i morgon. Vi hörs i morgon. Miljoner kramar till er alla! Kicki

    SvaraRadera
  2. Är det inte dags att sluta köpa dukar nu snart ?
    Kram Lovisa ö

    SvaraRadera
  3. Den är otroligt vacker. Förstår att det varit skönt i skogen. Själv hinner jag ingenting just nu känns det som. Jobb, jobb, övningskörning och plugg + allt annat som även ska göras. Just nu skulle jag vilja att det var 48 timmar per dygn. Sköt om er. Kramar Camilla

    SvaraRadera