onsdag 26 maj 2010

Data trubbel...

För 3 veckor sedan då Lovisa hade dropp sist, så beställde Lovisa denna fina kofta på internet.
Nu är vi igen på lassa för dropp.

Sen måste jag klaga lite, för jag blir så less att datorn lägger av så fort jag försöker lägga in en bild.

Jag vet inte vad som blir fel, men den verkar inte gilla min blogg.

För det är alltid då jag sitter som den lägger av, jag blir tokig...

I dag har jag faktiskt med mig lite pyssel på lassa, och det var länge sedan. Det märks nu hur mycket bättre jag mår, mot i höstas.'

Jag har LUST att göra saker, jag VILL göra saker, precis som förr.

UNDERBART !

Nej nu ska jag ägna mig åt Lovisa en stund innan jag ska åka hem och rasta hundarna.

Vi kanske hörs senare.

Kram


5 kommentarer:

  1. Ha en bra dag Kramar till Lollo och dig från mig
    Gudrun

    SvaraRadera
  2. Kramar från Piteå också.

    SvaraRadera
  3. Tack för sällskapet, vi hörs. Kramar. Camilla

    SvaraRadera
  4. Vilken mysig kofta!
    Låter skönt att lust och ork kommer tillbaka! Kanske lusten räcker till ett Lilla Marie-besök snart;) Sköt om er!
    Kram Cilla

    SvaraRadera
  5. Härligt!!!! Så fin bilden vara på Lolla. nu till helgen är det premier för Loppis här i piteå. Kommer absolut vara där och försöka fynda någonting. Hälsa med dig och så borde vi ses snart tycker jag, KRAM från Åsa din Svägerska

    SvaraRadera