söndag 2 januari 2011

2011 Längtar till våren...

Längtar till våren...
För då kommer Mina hem igen. ( hoppas jag )
Naturligtvis längtar jag till stugan också.
Att vi får fortsätta och bygga.

Längtar tills brädorna blir nertagna, så man får se havet.

Nu går vi bara mot ljusare tider, gärna lite + grader, så snön börjar smälta .
Ni tycker kanske jag är tokig, men jag vill så gärna fortsätta där vi slutade i höstas.

I morgon är det Måndag igen, och jag ska med Lovisa till lassa och få dropp.
Den har ni väl hört förr ?
Hon har lite mer feber nu, och mår illa, men det brukar följa med feberstegringen.

Hoppas nån av hennes doktorer jobbar i morgon.
Vi måste ju börja fundera över febern.

Nej nu ska jag fylla mina värme härtan.

Sov Gott !





1 kommentar:

  1. Tänk så fort tiden går! Du hinner inte blinka så är du snart i stugan ocg blickar ut över havet. Ställ lite krav på doktorerna i morgon. Måtte henes feber ge med sig NUUUUU! Kram, älskar ER!/Kicki:)

    SvaraRadera