måndag 31 januari 2011

Lite mera....

 Lite pyssel har jag hunnit med i helgen.
 Tror det blev 14 värme hjärtan, 2 större värme kuddar och 5 små hjärtan.
Jag är inte så pigg på morgonen, men efter kortisontabletterna börjat verka , så har jag lite svårt att sitta still.
Ska på middag med mina gamla klasskamrater i morgon, och dom ville köpa några, och det är ju roligt.
I dag har jag planer på att gå ut i förrådet och börja rensning...
Det kommer att ta tid, för jag ska gå igenom allt, och rannsaka mig själv om det måste vara kvar eller om det blir loppis eller soptippen.
Jag gillar ju tippen, för man blir ju av med det på en gång.
Nej, vi hörs säkert senare.

Kram Åsa

1 kommentar:

  1. Vilken produktiv kvinna du är! Fina hjärtan gör du." Det som kommer från hjärtat går till hjärtat!" citat från för mig okänd. Kram Kicki:)

    SvaraRadera