lördag 15 januari 2011

Gi

 Inte så fin bild, men den får stå för min gi kur.
Är nu inne på 4:e dagen och det har gått jätte bra.
Eftersom vi ingen våg har, får jag gå på känn, om ni förstår.
Har några kläder som skulle kunna sitta bättre, så vi får väl se.
I dag när jag tittade på termometern, så stod den på - 26,9.
Den steg till -25,5 och då tog Micke hundarna på en promenad i skogen.
Han var borta i över 1 timme, så jag hann bli lite orolig, nu när det var så kallt.
Själv har jag städat lite grann, men eftersom jag har ett skov just nu, så har jag dålig styrka i händerna + Besvärligt med benen/ höfterna, så jag får ta det lite lugnt.
Och att ta det lugnt är jag ju expert på, eller hur ???

Annars, så har Lovisa ont i ett ben för hon gjorde sig illa när hon var på Hockey i torsdags.
Hon har fortfarande feber, men jag tycker ändå att hon är piggare.
Maja spelar och sjunger precis som vanligt.
Och Mina som jag skrivit tidigare bor just nu i Sundsvall, där hon verkar ha det bra.

Nej,  nu ska jag fortsätta med städningen.
(jo, det är lördag, men vadå....)

Kram Åsa

1 kommentar:

  1. Njä, att ta det lungt är inte vår starka sida. Men vi får göra det bästa av det hela. Ha det så bra och tack för hjälpen igår!

    SvaraRadera