lördag 1 januari 2011

Nytt år !!!

GOTT NYTT ÅR !
Detta var nu den lilla presenten som alla flickor, stora som små fick.
Ett litet värme hjärta.

Hade tänkt fota maten, men ni vet i stessen att få upp det snyggt och fortfarande bjuda på varm mat, gjorde att jag gömde.
Tur att Lovisa fotade lite i alla fall.
Här hade vi dukat upp lite tilltugg innan maten.
Sen blev vår stora stygga brorsan, som ett litet skrämt lamm.
Han flåsade och dreglade , skakade och var riktigt orolig när det började smälla raketer.
Stackars alla djur som måste uppleva detta.
Vi försökte att inte bry oss, men han hoppade (minst 30 kg ) upp i mitt knä, och satt där medans vi andra satt och pratade.
Han fick sitta där, men jag brydde mig inte om honom, för jag ville ju inte förstärka hans rädsla.
Men , NU....


Nu ska glada julen ut, ut , ut...
Äntligen !
Kan förstå dom som jobbar hela dec. och bara är ledig kring jul, att dom vill njuta lite till.
Men jag som är hemma ÄR LESS !

Kram allihopa !






2 kommentarer:

  1. Tack för trevligt sällskap, god mat och dryck och fin present.
    Ska vi gå på bio till veckan? Åsa Å

    SvaraRadera
  2. Vad trevligt du hade gjort det för dina gäster! Brorsan ser ut att ha det bra i ditt knä. Det gäller att hitta tryggaste platsen och vartannars? God fortsättning! Kram Kicki

    SvaraRadera