fredag 31 december 2010

GOTT NYTT ÅR !

Då var förberadelserna klara, bordet dukat och jag på väg in i duschen.
Alla flickor, stora som små kommer att få ett paket vid bordet.
Lite pyssel som jag gjorde i går kväll.


Nu får ni inte tro jag har blivit tokig...
Mikael säger att jag har för lite att göra, vem vet.
Fick i alla fall för mig att spraya cocacola flaskorna vita.


Håll med om att den blev finare!


Nu vill jag bara önska alla ett riktigt Gott Slut och ett GOTT NYTT ÅR !


KRAM ÅSA !


3 kommentarer:

  1. Det är bra för då kan du köpa "fusk" cocacola också;)Kram Camilla Gott slut och Gott nytt år. Ska vi stämma träff på måndag. Tjingeling.

    SvaraRadera
  2. Är det fullt på psyket?;) MK

    SvaraRadera
  3. Vad fint du har gjort det! Vi önskar Er alla ett gott slut och ett GOTT NYTT ÅR! Kram fam Ekholms************************************

    SvaraRadera