fredag 17 december 2010

Det blir järn dropp.

Kvällen till ära, tror jag att det får bli lite glögg.
Men, inte starkglöggen som jag har här på bild, för Maja ska hämtas i kväll på fritidsgården.
Lite bilder på Lovisa från i höstas.
Proverna visade järnbrist, och med tanke på hennes huvudvärk, så blir det järn dropp i morgonbitti.
Hoppas det ska hjälpa ett tag i alla fall.
Nej, nu ska jag värma glöggen och sätta mig med Lovisa och se på Tv en stund.
Trevlig helg!
Stressa inte så mycket nu i helgen, alla där ute !
Kram Åsa !


2 kommentarer:

  1. Hej mina kära! Hade inte Jonas varit så väldans förkyld hade jag kommit till er en stund. Men onödigt ifall jag bär på min mans baciller. Vi får se till att vi är fräscha till julafton - längtar efter er alla. Hoppas droppet hjälper. Miljoner stärkande kramar Kicki

    SvaraRadera
  2. Åh det brukar vända rätt fort när man får järn hoppas hon piggar på sig snabbt!
    Ha en fin dag!
    Kram/Lena

    SvaraRadera