fredag 17 december 2010

Ännu mera snö....

Mikko fick en chock i morse då han skulle gå ut och kissa.
Jag fick bära ut honom, och sedan släppte jag ner honom i snön.
Det hade nämnligen snöat i natt, så Mikko försvann i nysnön.

Hade vi mycket snö här, vill jag bara meddela att det kommit liiiiiite mer i natt.
Ska bli spännande och se hur det ser ut i skogen nu.
Själv har jag bestämt mig för att plumsa.
Jag ska på fest i morgon, och min rygg mår ju som bekant inte så bra.
Nej, skotta får nån annan göra.
I dag ska förresten Mina åka till Sundsvall, för att hälsa på dom som dom ska bo hos i vår.
Hon ska tillsammans med 2-3 st kompisar sköta om ett hus, medans ägarna är utomlands i 5 månader.
Själv ska jag åka in med Lovisa på lassa, för hon har sån huvudvärk + feber, som inte vill ge sig.
Hon ska ju ha dropp till veckan, men kanske måste hon få blod först , för att få upp blodvärdet.
Nej, nu ska jag springa genom duschen...
Vi hörs säkert senare, annars får ni ha en trevlig Fredag !
Kram Åsa !

1 kommentar: