onsdag 29 december 2010

Även jag....

Ser i bloggvärlden, att fler än jag blir lycklig av en Tazzel.
Man hör Maria Montazamis härliga stämma när hon pratar om sina Tazzels, och det smittar av sig.
Kan erkänna att i detta hus finns mer än 1 Tazzel.
Jag hittade bilderna från i söndags...
I en annan fil.
Man är ju inte så bra på datorer.
Detta är i alla fall Callit som plumsar på väg ner till stugan.
Han är inte så mycket för att plumsa, vill gärna gå där det redan är gått, men det gick inte nu. Det var nämnligen inte skottat.
En härlig motionsrunda blev det i alla fall för oss alla.

Min uteplats... ( inte i hundkojan )
Längtar tills jag får ta fram utemöblerna, så lite plantor osv.


Och detta mina vänner är den blivande sommarstugan i vinterskrud.

Vi hörs senare, för nu väntar ett sjukhusbesök med Lovisa.
Kram Åsa !





1 kommentar:

  1. Har faktisk en Tazzel själv:) Ärligt talat tror jag det är många som har en egen tazzel utan att säga det. Vilka fina vinterbilder. Hoppas det går bra på sjukhuset, Kram från en Åsa till en annan Åsa<3 Hälsa flickorna, micke och jyckarna:)

    SvaraRadera