söndag 5 december 2010

Chi träff.

Mikko och Maja.
I dag var jag,Lovisa, Maja och Mikko på Chihuahua träff.
Vi möttes i en lokal och det var massor med hundar.
Medans Mikko tyckte det var lite kusligt, njöt Lovisa.
Här sitter hon på golvet och myser med en del av hundarna.
Efter träffen blev vi bjudna på köttsoppa hos farmor och farfar, alltid lika gott.
Lovisa påpekade att jag haft en bra helg, för jag har inte lagat mat en enda gång i helgen.
För i går kväll åt vi middag hos våra vänner Å och M, och sedan har jag varit borta vid lunch båda dagarna, så flickorna har lagat lunch själva.

I morgon är det en ny vecka...
Lovisa ska försöka åka till skolan, sen har hon läkarbesök på em.
Själv ska jag bort på aftonen, till en gammal skolkamrat.
Vi har börjat att träffas några stycken ifrån grundskolan, och
i morgon ska vi ha med något i mat väg, så ska vi äta middag tillsammans

Sov gott och dröm fina drömmar!
Kram Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar