onsdag 22 december 2010

Det närmar sig.

Förstår ni hur rörd jag blev, när personalen på barnkliniken kom in på rummet med ett paket TILL MIG!
Det här fina paketet fick Lovisa lite tidigare i dag ifrån barn.
I dag tog vi Taxi till och från lassa. Kändes rätt när det var så kallt ute, sen visste jag ju inte om det skulle snöa hela dagen i dag också.

Här har jag försökt mej på att sockra äpplen + skivad apelsin, som ögongodis.
Tänk att nu är det inte länge kvar.
Snart ska vi frossa i en massa julmat och ha det trevligt tillsammans.
Sen är det bara att börja längta efter våren !
Läääängtar efter stugan....
Nu ska vi på kalas igen.
I dag är det M K som fyller år.
Tjingeling !



3 kommentarer:

  1. Hoppas att ni får en riktigt fin jul. En stor julkram från Anders o Birgit

    SvaraRadera
  2. Skickar här en STOOOOR kram från oss till er.

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Trevlig blogg du har.
    Ser i föregående inlägg att min setter nog kan vara ganska lik er Brorsan. Vår Figo älskar bus och snö.

    God Jul Hälsar Maggan från Hundliv

    SvaraRadera