söndag 19 december 2010

4:e Advent

Lovisa kände sig pigg efter järndroppet, men det höll sig bara under dagen.
Sedan lyckades hon göra illa sig i ryggen, så vid 23.30, när vi var på 50-års fest ringde hon efter mig.
Naturligtvis åkte jag hem, och hon hade mycket ont + mådde illa.
I morgon blir det järndropp igen.
Just nu i skrivande stund har jag julköttbullarna i ugnen.
Alltid skönt när det är klart.

Mina är på väg hem från Sundsvall nu.Inte så roligt i detta vädret, så det kommer att bli en sen kväll/ natt, för jag vill nog träffa henne då hon kommer hem.

Vi har varit ute och skottat och det syns inte...
När ska det sluta?
Är less på all snö...
Längtar efter sol och värme.
Ha nu en skön kväll!
Kram Åsa

1 kommentar:

  1. Det kommer mera. på torsdag ska det visst komma en halvmeter och på lördag ca 8 dm. Så det gäller att fortsätta att skotta, kanske dags för en slunga. Kramar vi hörs //Camilla

    SvaraRadera