söndag 12 december 2010

Solig Söndagspromenad.

Det är inte sol och ljust så länge, så det är bara att passa på.
Här börjar vandringen in i skogen...

Mikael och hundarna en bit före mig.

Mikael i den snöiga skogen.
Helt underbart, så vackert det är.
Här lyckades jag bli fotograferad, det händer inte så ofta eftersom jag gärna håller i kameran.

Här är vi på väg ut ur skogen och ut till kraftledningen.

Ser ni dom 2 prickarna?
Här är båda hundarna på väg in i skogen ovanför kraftledningen, och där fortsätter även Brorsan sin tur alldeles själv, som vanligt.
Här står Micke och väntar och väntar på Brorsan.

Callit, han försvinner inte, utan han kom på inkallningen.

Efter ett lååångt tag kom Mikael med Brorsan, i koppel.
Själv fick jag så ont i ryggen att det var bara att försöka ta sig hem .
Mikael tog båda hundarna och fortsatte.
Brorsan sprang iväg 2 ggr till tror jag det var.
I morgon ska jag eventuellt köpa en ny spark. Sedan ska jag börja att ha ett bildäck i sele på brorsan, så han får jobba lite mer.
Själv orkar jag ju inte gå så långt.
Nej, nu blev det ett långt inlägg, men nu vill jag bara önska er en fortsatt trevlig 3:e Advent.
Kram Åsa










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar