onsdag 15 december 2010

Här sitter Lovisa framför sin gran, som hon fick för 2 jular sedan av sin faster.
Då var Lovisa väldigt sjuk och vi hade tillbringat några veckor i Umeå, och när vi fick komma till barn i Skellefteå så stod denna klädd och klar och väntade.
Alla som kom på besök hade med sig bollar och pynt, så den blev så fin.
Dom pratar än om denna gran på barnkliniken.
Hur har det nu gått med min rygg undrar ni kanske...
Fick faktist en tid i går och blev ordentligt justerad.
Vä höft, bäckenet, 4 kotor i svanken + en fotled, fick sig en omgång, varav jag i dag är något mörbultad.
Går på smärtlindring, men som sagt detta är ju övergående.
I morgon fyller vår vän M 50 år, så det blir att åka dit och gratulera.
Jag och Lovisa var på stan en kort stund i dag, men L började må illa och blev blek, så vi åkte hem.
Hon dras ju med den ##### febern.
Ännu har jag inte hört något om medicinen, som jag skrivit om, men dr . skulle forska runt lite.
Nu är det dags för mediciner både för mig och Lovisa.

Kramizar Åsa

1 kommentar:

  1. Ha så bra i snö o vädret:) Nu ska jag ut och skotta igen:) Kram från lilla Öjebyn

    SvaraRadera