tisdag 7 december 2010

5 Rum

I dag var jag med Lovisa på utvecklingsamtal, och på vägen hem behövde jag tanka, så jag åkte in i Kåge.
Fick syn på affären 5 Rum, och bestämde mig för att gå in.
Det här lilla hjärtat fick följa med hem.

Zink hjärta i kedja
Har upptäckt att jag har några hjärtan nu här hemma, men vad gör då ett hjärta till?

Medans jag ögon shoppade mest, så stor handlade gubben min.
REMY MARTIN
FINE CHAMPAGNE COGNAC.
Ja, han måste ju också få handla nån gång...

För att återgå till min rygg, så har jag mått bättre i dag.

MEN

Lekte med Brorsan ute på gården och då skulle jag sparka iväg en fot boll, så jag kastade upp den i luften och sparkade sedan till.

Prova, så upptäcker ni att det tar i svanken... Så nu är det sämre igen.

Men skit i det, i morgon ska jag städa ordentligt. (hoppas jag)

För nu är jag less.

Kram Åsa




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar