måndag 13 december 2010

Det finns alltid nån som har det värre...

Sitter här med min onda rygg , när jag hör Lovisas ord till Kicki en dag då hon hade ont.
- Jag brukar alltid när jag är dålig tänka, att det finns alltid någon som har det värre...
När en tjej med så mycket sjukdom i bagaget säger så , får man sig en tankeställare.
Och naturligtvis har hon rätt.
Det är bara att bita ihop, som ett syskonbarn brukade säga som liten.
Har i alla fall ringt, för att få hjälp med ryggen.
Tyvärr var han fullbokad, men eftersom jag bor nära och kan komma med kort varsel, så är det bara att hålla tummarna.
L. har åkt iväg en stund till skolan , trots feber...
Den verkar ha fastnat igen, men jag har ringt barnkliniken och bett dom forska lite.
Kom ihåg i helgen att en Dr i Umeå sade att nu har vi en medicin i stället för kortison , som verkar på L.
Nu var detta några år sedan, men ändå.
Vill av hela mitt hjärta att hon ska slippa en kortisonkur till.
Nu ska jag lägga mig en stund.
Kanske hörs vi senare.
Kram Åsa !

3 kommentarer:

  1. Usch då att du har fått så ont i din rygg, men det var ju smart att tänka att det finns alltid någon som är sjukare. Men jag hoppas att din rygg blir bra snart. Krya på dig kramar i miljoner från Åsa

    SvaraRadera
  2. NU är det bara att vi får avlasta er på momangen med brorsan så att du kan få en skön jul, du har baske mig nog ont utan att brottas med han hela tiden!!!!!!!! Åsa&Johan

    SvaraRadera
  3. Nu gäller det för dig att försöka ta lungt så att du blir bra, tänk att det var så mycket som var på tok. Krya på dig. Kramar camilla

    SvaraRadera