lördag 25 december 2010

OM.....

God Jul alla !
Sitter här på nedre plan i huset, och alla andra sover än.
Har packat upp lite julklappar, och ska sätta mig med en Te kopp, när någonting smyger sig på mig.....
( tänk om man fick städa bort allt nu....)

Jag ska faktiskt erkänna att för 2 år sedan åkte allt bort före nyår, för vi skulle fira hos oss och jag ville ju att allt skulle vara vitt och silver. ( det förstår ni väl..)
Men, det var faktiskt lite tråkigt, för nog är ju ändå julen fin.
I dag ska vi ta en tripp till stugan, jag , Mikael och hundarna.

Ska bli spännande och se hur mycket snö det är där, för det ska tydligen vara mera där.

Nu väntar Te koppen, så jag vill här bara önska er alla en fortsatt trevlig jul !

Kram Åsa !

3 kommentarer:

  1. Ops !
    Det bara försvann lite, men ni kan väl läsa mellan raderna att jag städat bort en gång förut.
    Kram Åsa

    SvaraRadera
  2. Städa bort allt nu? Du är inte klok........:)
    Det är nu vi ska mysa Åsa!!!! Tack för igår, det var en mysig afton och fantastiskt att vi kunde vara allihopa. Hoppas Lovisas feber ger sig och att ni får en härlig dag i stugan Kram Kicki som älskar er allihopa:)

    SvaraRadera
  3. Men herregud Åsa plocka bort julen...nä, nä du måste ha feber??? Det är nu man kan njuuuta av julen:) Tack för fina paketet och dom kommer pryda vår hylla:) hoppas ni hade det mysigt i stugan...KRAM från oss till er<3

    SvaraRadera