fredag 3 december 2010

I dag var det Minas tur.

I dag efter tandläkarbesöket for jag och Mina ut till skogen för fotografering.
Här har hon sin nyinköpta mössa på sig.

Kanske inte det snyggaste kortet ( kolla mina stövlar)...
Men man blir alldeles tagen av hur mycke snö det kommit.
Min rygg den är bara sämre, så är jag inte bra på Måndag får jag ringa någon och få hjälp med ryggen.
Har bara lite svårt för det.
Tycker det är kusligt då dom forserar ens rygg och nacke.
I morgon får vi hoppas på sol och att Lovisa orkar följa med ut en stund, för då är det hennes tur att bli fotad.
Hon har fortfarande feber trots att vi varit inne och fått dropp.
Men detta är ju den tid på året som Lollo brukar vara sämst.
Ha nu en skön Fredagskväll!
Nu blir det Idol final för oss.
Kram Åsa



2 kommentarer:

  1. Det blir jättefina kort och vilket otorligt mysigt ställe. Var rädd om dig och din rygg. Kram Camilla

    SvaraRadera
  2. Nä fy blä och ursch vad fula bilder!!!! JAg krääks!
    Måste ta och smörja mig med lite brun utan sol nu..ser ju ut som ett spöke..
    Det är ju rent utav deprimerande.

    SvaraRadera