torsdag 27 januari 2011

Fy fn...

 Ja, svårt att visa, men detta är min högra hand, ganska så svullen...
Det sväller knölar på händerna och styrkan är borta.
Det var länge sedan jag hade ett så här jobbigt skov.
Men en ljusning är att i morgonbitti ca. 7.45 kommer Taxin och hämtar mig.
Får skjuts till sambulansen, som sedan styr sin kos mot Umeå.
Väl där blir det läkarbesök, kortisonsprutor och lite medeciner.
För detta skov går snabbt.
Jag är så pysselsugen, men det går inte så bra när händerna inte fungerar.
 Ja, Mina hon har det bra i Sundsvall.
Å och M ska dit i helgen, så det blir att skicka lite grejor med dom till henne.
Slutar med en kärleksbild.
Vet inte om jag skulle vilja ha en sån blöt puss...

Nej, nu ska jag försöka ta mig ner till duschen, för jag ska på Reumatulogen här i Ske-å och ta prover i dag.
Sedan har jag också en tid på ögon, hoppas jag får hjälp med mitt vä öga.

Oj, oj, oj, vad det kändes som ett negativt inlägg, men efter kortisonsprutorna i morgon blir allt bättre (hoppas jag)

Kram Åsa

2 kommentarer:

  1. Hahah jag hade verkligen inte tackat NEJ till en sån där blöt puss från Mikko!! :D Jag vill också haaaaa!
    Snälla kan ni inte skicka med Mikko med Åströms? PLease!? :)
    Jag behöver honom :P
    Pussar från lilla Mina

    SvaraRadera
  2. Lider med dig...kram från svägerskan

    SvaraRadera