lördag 22 januari 2011

Hemma hos oss händer det inte så mycket.

 Hejsan!
Flyttat bordet har jag gjort,städat lite grann, men annars så tar jag det ganska lungt.
Min FÖRSTA tulpanbukett för i år.
Tulpaner är min favoritblomma + pioner.
Har inte så mycket att visa, men kan tala om att jag varit med min kompis Åsa på stan i dag.
Hon köpte ett tyg till gardiner, för dom håller på att renovera hemma hos sej.
Tyget var Lovely /helt underbart, men jag ska hålla på hur det såg ut tills det är klart och jag får fota lite grann.
Micke har varit borta hela dagen och spelat Bowlig, så jag väntar hem honom snart.
Kl är bara 21.52 , men trött är jag ändå.
Får se om det blir dags att möta John Blund snart.
I morgon ska jag följa min svärmor på loppis, det var ett tag sedan.

Ha en fortsatt trevlig helg!
Kram Åsa

4 kommentarer:

  1. tar det lugnt och lugnt. Tycker att det hela tiden händer något hos er det ena eller det andra. Ha en bra dag på loppis. Kram Camilla

    SvaraRadera
  2. Ja, här har jag börjat med en utrensning bland grejer men jag har inte direkt förtagit mig ändå.. vilket fint högt skåp du har!! Precis ett sådant är ju jag på jakt efter för att ha i sovrummet.

    SvaraRadera
  3. Ska bli spännande att se Åsas vackra gardiner. Ni är Välkomna på Onsdag sisådär kl 18.30, passar det? Vi hörs. Kram Kicki.

    SvaraRadera
  4. Absolut fööör längesen. Nästa vecka lättar mitt schema en aning. Det vore jättekul med en lunch igen. Tisdag eller torsdag har jag möjlighet...
    Jag tycker det verkar hända massor hos dej;)
    Du har det så fint!
    Ska ila till jobbet nu. Kolla om nån av dagarna skulle passa för lunch/fika.
    Ha en fin dag! Kram Cilla

    SvaraRadera