fredag 21 januari 2011

Kunde inte låta bli.....

 Kolla in vad jag sytt !
Ett överdrag till brödrosten, som står framme på bordet.
Här hemma tycker alla att detta var överkurs, men jag vill ju bara att det inte ska komma in damm i den.....
Bilden togs i går kväll, så det är inte den bästa bilden.
 Sen, alla som känner mig, vet ju att jag gillar att byta gardiner.
Hittade dessa på rean på coop, och kunde inte motstå.
Ser ni förresten min brödrost?
 Svårt att få en bra bild, men den har vit botten och blommönster i blått.
Sen alla som undrar hur det går för Lovisa, kan jag meddela att det var ingen spricka på lårbenet och det var ju tur.
Men, i går kom Mikael hem och fick ta en närmare titt på benet, och frågan är om det inte är ledbandet i knäet som har lossnat.
Så här i efterhand , måste jag ju erkänna att läkarna, för dom var några stycken , inte egentligen kände och klämde något på benet.
Utan dom skickade henne på den ena röntgen efter den andra.
Vi ska i alla fall åka in i dag med, så får vi väl se.
Nej, nu måste jag börja göra mig klar.
Jag är ju lite seg på morgonen, så det tar lite tid.

Kram Åsa

2 kommentarer:

  1. Åhhh så fint ! Jag verkligen djhvidrhgberib när vår fula brödrost står framme. Det var en bra ide. Kom bara ihåg att inte ha den på då du rostar:) Kram Kicki

    SvaraRadera
  2. Fina var gardinerna. Här har vi jul fortfarande...tycker det blir så kallt om jag plockar bort julen. Hoppas allt är bra med er. Kram

    SvaraRadera