fredag 11 mars 2011

Äntligen Fredag.


Hejsan!
Ja, då var det äntligen Fredag igen.
I dag vart vi bjudna till C och M.
Se så fin semeltårta C hade gjort.

Lovisas gudbarn var där också, så vi hann njuta av honom  en stund.
Han är för gullig.
Pratar i ett.


Sen har i dag en ny Tilda flyttat hem till oss.
Jag har sagt att jag saknar en rödhårig, så nu blev det en.
Har nu också döpt mina Tildor, denna heter Mina

Och den här heter Lovisa.

Sist men inte minst så får den blonda heta Maja.

I morgon blir det att stiga upp tidigt, för jag och Åsa ska ta bussen till Umeå.
Fick ju en hotellnatt av Åsa med familj i födelsedagspresent, så vi stannar till på Söndag.
En härlig vuxen helg med shopping och mys.
Tur att "gubben" bidrar med shoppingpengar, det var också en födelsedagspresent.
Visst har jag det bra!

Tyvärr är Lovisa inte så pigg, men hoppas hon håller sig på mattan i helgen.

Ha nu en trevlig helg, visar vad jag shoppat till veckan.

Kram Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar