torsdag 17 mars 2011

sovrumsbilder


Hejsan!
Skulle ju visa hur långt jag kommit med mitt överkast, men än är det långt kvar.
Överkastet med mormorsrutor ska jag ha i stugan.

Kom på att jag inte visat lampan jag köpte påAllbutiken för ganska länge sedan.
Tanken var att den skulle hänga i stugan...

Appropå stugan, så köpte jag dessa gardiner dit också.
Hittade på rean på Åhlens efter jul dessa jeans gardiner.
Hade kostat 399 per längd, men var nedsatta till 199 kr st.

Naturligtvis höll jag mej kall och väntade på halva reapriset.
Så 99 kr st betalade jag.

Ett riktigt Åsa fynd.

Nu var det ju tänkt att jag skulle ha dessa som köks gardiner i stugan, men det kändes tråkigt att dom bara skulle ligga och samla damm, som man brukar säga.
Därför hängde jag upp dom här hemma.

Nej, nu ska jag fortsätta att vara duktig .

Tvätta, tvätta, tvätta och städa......

Ha en bra dag.
Kram Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar