söndag 27 mars 2011

Check this out !!!


Hallå!
Ja, då börjar det vara klart, min överraskning till Micke.
Vad tycks ?


Saknade en spegel, och det hade min svärmor, så jag skickade Mina att hämta den så jag skulle hinna måla den svart.
Sen är det ju lite elektiskt jobb kvar, men det får min alldeles egna elektriker fixa.


Välkommen in!


Jag har nu målat vita väggar klart och tapetserat en fondvägg i Lovisas rum.

Just nu har jag en Älgstek i ugnen, potatis klyftor likaså.
När jag ätit detta kommer jag att slå mig ner i soffan, och  sen tror jag att jag inte kommer att vara så kontaktbar.
För NUär jag slut....

Men det är värt det.
Många kramar till er alla i denna sommartid....

Tjingeling!

1 kommentar:

  1. FN vad du är duktig och snyggt blev det. Kommer kanske förbi någon dag i veckan för att kolla in det live. Vila nu för det har du förtjänat - försök åtminstone. Kram

    SvaraRadera