onsdag 23 mars 2011

Vad tycker ni ?


Bästa bilden blev det ju inte....
Men hittade denna ljusmanshett (oj, hur stavas det? ) på Åhlens.
25 kr och fanns i flera färger.


Svårt att se, men den har som vattendroppar på självaste rosen.

Nog om det, här skiner solen och jag har vaknat med städ i kroppen.
Så i dag ska dammråttor jagas och sängar renbäddas.
Ska städa nu på fm, för när Lovisa är på Solvik en liten stund i dag, tänkte jag ta tag i hennes rum.
Började före jul (törs jag säga det ), men orken har aldrig räckt ända upp dit, för att slutföra.
Dessutom har hon velat om hur hon ska ha sin fondvägg.
Men förra veckan hittade hon en tapet, som föll henne i smaken.
Så förhoppningsvis ska jag orka tapetsera i helgen.

I dag väntar vi på att L:s doktor ska höra av sig om proverna vi tog i går.
Nej, nu väntar en mycket  otålig hund på sin morgonpromenad.

Tjingeling!

1 kommentar:

  1. Så fina blommor och jag förstår att du längtar tills snön har farit bort för att kunna vistas ute på er vackra stuga eller hus.Själv längtar vi här till vår stuga , vi kommer ta alla tillfällen vi är lediga att vara i vår stuga. För hundarna våra som vi kan ha lösa hela tiden där. Men nu kommer det gå fort och snart är det nära. Fast jag vill ha kvar snön några veckor till.. Kram och hälsa

    SvaraRadera