fredag 25 mars 2011

Fredag och en dag till.....


Ja, då har jag pysslat lite i dag också.
Taket är målat 2 varv och klart!
Väggarna är målade 2 varv och klart !
Dessutom har jag i dag målat 1:a varvet på golvet.

Eftersom jag nu har bestämt  mig för att låta färgen svart komma in i vårat hus igen, har jag målat högskåpet i toan svart ( 1 varv idag).
Tänkte springa på loppis i helgen och hoppas hitta nån spegel, som jag kan måla svart.
När jag var i Umeå för 2 veckor sedan, köpte jag nya handukar, tvålpump och tandborstglas.
Ni förstår " råttan" hade redan  då en plan .

Nej, nu ska  jag softa lite.
Om jag nu kan.
Antar att jag inte  bara kan sitta still, så nån ruta på överkastet ska jag nog lyckas göra.

Kram Åsa

1 kommentar:

  1. Så fint det kommer bli:) Blir spännande att få se sen resultatet. Kram på er:))

    SvaraRadera