onsdag 9 mars 2011

Bakning pågår!


Härliga Onsdag.
I kväll hade Lovisa tråkigt, så hon fick för sig att hon skulle baka.
Inget som jag kan klaga på, utan det var bara att lämna över köket.

Hon bakade 2 sorter.
Kaffekakor och hallongrotter, mums.

Just nu håller hon på att städa bort efter sig, visst har jag det bra !
Denna kycklingpaj var det jag gjort i köket idag, men den var inte dum den heller.
I morgon är det Torsdag, och vi hoppas på fint väder.
Kanske blir det en tur ut i naturen.
Annars får vi väl sitta på verandan och njuta.

Måste ju berätta att medans Lovisa bakat, har jag suttit och virkat.
Nu börjar det ta form , mitt överkast.
Ska hålla mig ett tag till, med att visa.
Det blir roligare när det är större, så man ser tydligare.

Ha nu en fortsatt trevlig Onsdags kväll.
Kram Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar