fredag 18 mars 2011

FREDAG


Godmorgon!
Det blev lite ommöblering  av mina saker i går, då jag städade.
Det är liksom lättare att städa då, för man ser tydligare resultatet.
Rosenslingan som jag köpte hos Ingmar lindade jag runt mina ljusstakar, så nu lyser dom också.


Ljusen fick flytta till sybordet.

Så här syns det från köket.
Ser ni den prickiga påsen?
Det är min vinpåse.


Sist men också minst....
Våran TV är hämtad för reparation.
Hoppas det går fort, för den här är lite liten.

I kväll ska jag på middag med mina arbetskamrater.
Längtar.
Har inte jobbat på 1 år och snart 3 månader.
Men kanske snart, men vi får väl se eftersom Lollos värden har sjunkit så.
(Inte till det bättre.)

Ha en trevlig Fredag, det ska jag.

Kram Åsa

2 kommentarer:

  1. Det blev jättefint med slingan i ljusen. Hoppas du hade det trevligt ikväll. Kram Camilla

    SvaraRadera
  2. Hi hi.
    Efter några glas rött och god mat, infann sig huvudvärken.
    Men trevligt hade jag.
    Kram

    SvaraRadera