tisdag 15 mars 2011

uugh.....


God morgon !
nu har jag plockat och städat hela morgonen, så nu tycker jag att jag är värd en kopp kaffe.

Bjuder här på en liten sneak peek.

I dag, eller rättare sagt om 1 timme, ska jag till tandläkarn och dra en tand.
Har en infektion under en tand och eftersom jag har så problem med käkarna, så föreslog hon att jag skulle dra, eller rättare sagt, hon sa att för mig var det enda alternativet.

Eftersom jag inte hade "något" bakom ögat, så får vi väl se vad detta kommer att leda till.
Enligt tandl. hade jag en stor infektion, men jag har inte haft något problem annat än att den varat ibland.
Men ingen smärta eller så.

Ja, dags att göra sig klar, för jag måste på Apoteket först och hämta penecillin, som jag ska ta före ingreppet.
Detta pga. mitt pågående skov i min reumatism.

Oj, nu blev det mycket sjukdom , jag säger som ett syskonbarn sa som liten...
- det är bara att bita ihop.

Ha nu en bra dag, hoppas solen skiner hos er alla.

Kram Åsa

2 kommentarer:

  1. Hoppas att det går bra! Kolla Mina på Tradera.
    Kram från Svärmor

    SvaraRadera
  2. Vars har du hittat Kickikoftan eller vad det nu är? I love it, jag vill härmas.... Bita ihop det har du tränat på ganska länge. Sköt om dig. Kram Kicki

    SvaraRadera