torsdag 24 mars 2011

Kli i fingrarna.


Torsdag  och kl är drygt 1.
I dag har Micke åkt till Hemavan med "killgänget", tror jag ska döpa om det till  "gubbgänget"
Hur som helst, alla som känner mig, vet att jag lever efter ordspråket
-då katten är borta, dansar råttorna på bordet.
I mitt fall råttan.
Hade en vision om vad som skulle göras, men tog mitt förnuft till fånga.
Kan inte säga vad det var, för jag SKA göra det, men en annan gång.



I går var jag till en bloggare som driver webshop och har en gårdsbutik.
Tilda&mamma
Köpte dessa nät ägg och väl hemma såg jag att mina hönor passade i dom.
Fortfarande dålig kamera, men detta får duga.
Nu ska jag höra om Lollo vill följa mig till ett ställe, för att kolla lite inför mitt
projekt.

Ha en fortsatt trevlig Torsdag.
Kram Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar